Followers

Thursday, July 29, 2010

MANUSIA

manusia.. apa yang aku bleh ckp.. ia sangat cepat berubah. manusia boleh berubah bile2 sahaja n aku x nafikan aku pun boleh berubah, cume aku sangat susah untuk berubah. kadang2 aku pelik..mungkin its faith.. that human always change.. kadang2 kat mulut kite ckp kite tak berubah.. tp sebenarnya orang yang berada si samping kita dapat merasakan perubahan tuh..

but takpe maybe its my faith.. and i need to face n bear with it.. ape2 pun i need to prepare myself..


1 comment:

Afzainizam said...

.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•.
----==--Kami Mengucapkan---==----
Selamat Hari Kemerdekaan ke 53
'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•'
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com


Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami.

Sorry Terlalu Lama Tak Ziarah Blog Ni but kita masih kawan sealam maya kan.... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...

eeeemmm nak buat camner manusiakan selagi kita bergelar manusia dah mmg perangai cam tuuu

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute