Followers

Saturday, March 13, 2010

i-CITY

smalam aku gi i-city. best sbb cantik tempat tuh.. walaupun sederhana.. tapi aku sangat suke.. memang menarik.. tapi yang wat aku x berapa gemar.. nak gi tempat tuh.. mak aih.. jem sungguh.. apekah? ramai punye manusia..(lupe plak smalam hari sabtu) tapi aku gegeh gi gak.. ekeke..






rusa-rusa yang sedia utk terbang. wakaka



mcm the HULK lah weh.. ekeke..


cumel tak? ckp cepat. sape comel.. rusa ke aku? huhu


cantik kan?


taraaaa...


masa nih aku sangat panas ngan sorang dak laki nih.. die kate aku mcm model.. ngee.. perli ke atau betul2?? sekeh pale ko anti baru taw. ekeke..


tapi malangnya.. belum sempat ronda satu tempat tuh.. hujan dah mencemburui aku utk merayau dan melepak di sana.. huwaaa.. sedih.. sampai hati kau ujan buat ku begini. ..oh dunia ini penuh kepalsuan, erk.. tetibe.. maka terpaksa lar aku balik.. dengan sedihnya..

p/s yang penting aku mahu gi lagi.. ekeke..

3 comments:

putra said...

lawo dowh...cmne dia buat ada cahaya kt pokok2 tuh?nanti nk pegi ar tgk sendiri,.

gaban said...

ni yang buat nak dtg kat sana .. tapi jem giler tu kat sana

agzamry said...

sangat cantik kat di ICITY...fuhh~

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute