Followers

Sunday, February 14, 2010

HASIL AIR LIUR


hehehe comel tak nih lar hasil masa orang lain sibuk dengar lect mengajar aku gi mencuba bakat aku yang dah lama kutinggalkan.. haih kan best kalau aku amik diploma seni halus(berangan mcm terer plak melukis.) erk.. boleh gak arr aku melukis, masa SPM aku amik PSV ok.. and the result i got A ngeee.. korang bleh ke.?(dengan angkuh dan sombong) mati lar aku kene kutuk..hehhe


boleh?? gambar binatang haram nih pun nak lukis.. wakaka. kasihan wasu.. aku tag die.. erk.. tapi comel ape nih.. ngeee.. and lagipun wasu tuh comel.. wakaka.. lagi2 masa die tgh jalan.. wakka.. alamak... aku terlupe.. mate die tade.. wakaka.. (baru jer sedar) haha..


kombinasi antara si katak dan si babi.. maka aku nak bagi nickname kt drawing nih.. KAKBI.. katak dan babi.. hahha..

p/s kebusanan di rumah.. tapi banyak asment kene buat.. haih...

No comments:

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute