Followers

Wednesday, January 20, 2010

NASI PANAS, TELUR PECAH

hehe.. adeh.. lately saya amat malas untuk post entry dalam blog nih.. maybe sebab xde idea nak post ape.. and lately saya pun amat buzy dengan pelajaran saya.. wahh.. what a student life! never mind.. i keep be strong.. ekeke..

bila saya sibuk melayari facebook, comment2 kat status my friends. tetibe saya terjumpa satu pic.. hurmm.. terus saya terpikir.. begitu bagus and bijak dalam mengendali hal kewangan bagi pelajar,

namun saya simpati dengan my friends.. sebab menu mereka hanya simple.. mungkin bagi saya. mungkin berbeza bagi mereka.. TAPI!! pada masa yang sama saya berbangga dengan mereka!! sebab pandai menguruskan perbelanjaan seharian mereka.. hurmm..

secara tidak langsung ia memberi idea pada saya untuk berjimat!! ekeke..
adeh!! asal ayat aku skema nih.. ngeee..

p/s saya pun penah mkn juadah mcm nih..



No comments:

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute