Followers

Monday, January 25, 2010

CICIT KETUTU ONG

ape punya tajuk nih.. hurm.. lantak pi lah.. hehe..

cerita lagi. saya saya bersama group members pergi menjlankan tugas visit site di melaka untuk projek kami.. business plan. maka kami sebulat suara memilih penternakan ikan ketutu.. (ape binatang nih?) kepada mereka yang belum tahu lagi ape ikan ketutu tuh. korang search lah sendiri. la la la (wat muke selamba sambil mkn mangga cicah kicap)

tempat berkenaan untuk melawat dekat MALIM JAYA pada awalnya.. saya dengan peliknya.. mana kolam!! hanya kawasan kedai jerk. adekah aku sudah salah!! huwaa.. saya sangat serba salah dengan group saya.. sebab saya tak amik information betul2 before nak visit site.. rupa2 nya tempat die kat TIANG DUA.

tapi lega sebab tauke tuh.. baik.. die bagi numb.. boss yang jaga ladang tuh.. die suruh saya contact and deal dengan bos tuh..(mr ong nama die) pastu saya dengan menggunakan skill yang ada.. wakaka public relation... memujuk dan beburak ngan mr ong.. alhamdulillah die dekat melaka. maka die boleh datang.. walaupun pada hari ahad die cuti.. namun dengan kegigihan beliau, kami berjaya dapat interview beliau. hehehe.. lege..

lepas jerk visit site.. kami dah merancang mahu jejalan kat bandar.. ekeke. mane lagi kalau bukan dataran pahlawan.. ape lagi saya memulakan hobi saya.. SHOPPING sambil cuci mate.. wakaka..

tapi smalam memang penat.. bukan ape ikut dak pompuan nih letih.. slalunya bile aku gi jejalan orang yang give up ngan aku sebab banyak jalan.. tapi kali nih aku give up sama diorang.. letih kaki.. sumpah letih!!




letih, xbleh nak senyum, senyum pun x ikhlas..


atiqah, ko jgn paksa aku senyum! sebab kaulah kaki aku penat!! huh!!


adeh.. kene seyum jugak. kalah untuk mempertahankan senyum ku yang mahal..
(sambil wat muke berlagak wakaka..)

p/s saya sangat happy pada hari itu.

No comments:

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute