Followers

Sunday, November 8, 2009

PEROGOL SELIPAR


ngee.. title provokasi tul.. hehe.. hurmm. ape maksud perogol? ekeke.. aku maksudkan die sebagai orang yang wat jenayah.. x kesah lahh maria... jenayah besar ke.. kecik ke.. pe2 pun boleh.. asalkan dia wat jenayah.. dan kesalahan.

masa aku duk menggodek lappy kku ini.. tgk gambar2 lama.. act tak lahh lama sangat.. tetibe aku terlihat gambar ..SELIPAR ku... yang paling aku sayangi.. huwaaa... tetibe sedih..

selipar ku sudah dirogol oleh budak UITM johor KOLEJ SEMPANA RIAU.. padan muke korang.. aku bagitahu jerk.. biar malu siket.. geram tul.. tau ar.. selipar milik semua.. but tu sipar jamban.. hanjeng.. ngeee.. kan dah emosi tetibe.. ekeke.. ok reemosi(ade ke dlm kamus pekataan ni) balik.. hurm.. aku sangat merindui sandle ku itu.. aku akan membalas dendam siapa yang merogol sipar aku.. aku akan rogol sipar korang semula.. wakaka.. huh!!

selipar or sandle ku ini dibeli khas di KLCC.. di kedai....

PEDULI APE.. im not into branded.. janji cantik n sesuai dipakai. cukup lar...
alar.. mamat oit.. kalau ko pakai barang branded pun.. pastu x sesuai ngan ko.. pe cite mat.? ngee.. ( kalau sesuai oklah). ekeke.. but setakat nih.. ape yg aku pakai semua sesuai dimata aku.. wakaka. aku duli ape mata org lain.. aku yg pakai.. ko sibuk pe kak jenab oit.. wakaka..

hehehe.. ade lagi aku nak habaq mai.. aku dah perabih peksa.. now leh berjimba.. wakaka.. berjimba ke?? hurmm.. duit udah abis.. ngeee.. xpe2.. aku tahu mana mahu cari duit.. (keje lar.. )

skrg sebuk utk majlis persiapan untuk tunang aku.. la la la la.. aku dah nak tunang weh.. wakaka.. la la la. tunang sama sapa? ekeke..
tunggu.. entry seterusnya.. aku letak gambar tunang aku..

TAPI*!! dengan syarat aku akan bagitahu if ramai yg nak tahu.. so ape lagi.. comment lar entry nih.. tanye larr.. sapa tunang aku!! ekeke.. huhuhu..

p/s aku akan rampas ape yg ko rampas dari aku!!! selipar ku telah menjadi mangsa rogol..

7 comments:

arang67 said...

selipar ko kena rogol ngan aku..pastu aku bg org len rewang plak...hahhaah..celaka ko curang ngan aku..aku kan bf ko..cibai2x

AMIREZKA said...

hahaha babi nye org tua.. x sedar diri,, kecik2 xnak mampuih.. dah besar nyusahkan org wakakaa...

ko mmg erogol besar kat wing 3a.. wakaka..

arang67 said...

ci ko

ejans said...

wahhh maria juga di sini.. hahaha.. hurmm lumrah kehidupan di KOLEJ SEMPANA RIAU.. terdapat ramai yg muka xmalu main sebat slipar 'chantek' org ramai..

nk selamat, bawak kantung kalau g bilek mmber.. haha simpan dlm tu.. aku dlu sampai wing je simpan sorok dlm locker.. haha.. then aku mesti beli slipar yg paling muraaaaaaaa.. kalau ade rm0.50 spasang.. itu la yg aku beli.. haha..

wahh arang bf u?? auchhh big taste.. haha..

AMIREZKA said...

hahaha ejans.. betul tuh.. masalah nye.. dah nyorok dlm loker pun leh hilang.. hurmm.. masalah tul.. sr nih.. ekeke..

oit.. aku wing mate ngan orang tua tuh!! yucks.. kalau lahh aku diberi peluang.. hahaha.. arang adalah org pertama yang aku tolak.. wakaka.. dah lah tua... muke x sedar diri.. hehehe huhuhu...

ngeee.. tidak2.. dusta belaka.. ekekek..

ejans said...

hahaha serangan pribadi betul kepada arang nmpaknye.. huwahaha..

huRMm dahsyat sungguh la kalau dlm loker pon ilang.. memang kena bli perangkap tikus dlm loker.. haha..

AMIREZKA said...

hehehe.. perangkap tikus tak lut tuk dak sr.. baik.. letak selipar elektrik jerk..

once they touch leh kene kejutan elektrik.. wakakaka.. jahat tak aku.. ekekeke..

aku akan invent selipar camtuh one day.. pdn muke diorang anti.. wakkakaa..

kasi baik punya... ngeee...

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute