Followers

Monday, November 9, 2009

KETIKA CINTA BERTASBIH BUNUH TWILIGHT

ekekek.. cam biasa.. title.. paham2 lar sendiri.. x yah nak explainkan.. ngee...


sebenarnye.. aku dah lama mengidam nak tengok KETIKA CINTA BERTASBIH.. sampai la.. nih x masuk2 malaysia.. aduh.. kalau cite merepek2 tuh.. cepat jerk masuk malaysia.. nih.. cite mcm nih.. bile nak masuk malaysia.. nak kata aku ketinggalan (x pernah pun dgr dah ade org tgk KCB kat malaysia nih) aih.. sabar jer ler... (kempunan)

aku dengar cite KCB dah keluar episod kedua.. berdasarkan novel kedua die tuh.. hurmm.. aku xnak baca novel. tuh sbb aku nak tgk dlm movie.. so baru aku akan baca novel tuh. so masa tgk move tuh.. xde lar. rasa kekurangan.. tapi x muncul2 KCB ni.. iah.. habiburahman.. cepatlar bawa cite tuh asuk malaysia.. ngeee..ngeee.. begitu jugak.. twilight 2. yg bakal keluar.. walaupun edward cullen xde.. for next season. aku tetap suke.. nak tgk.. ekeke.. huhuhu.. (adeh.. ami oi.. nape ko nih jiwang sangat) erk.. lantak ar... aku jiwang tgk movie jerk.. tapi perangai aku x jiwang.. ngeee.. hehehe..





3 comments:

Fauzzan Helmy Anuar said...

Salam...
Ami,nak tengok cerita
Ketika Cinta Bertasbih eh
Ape kate, Ami g download dekat
www.syok.org
Tapi daftar dulu la ye
Free aje
Cerita Jennifer's Body pun dah ada
Hurm...
Good luck!

AMIREZKA said...

fauzan: sure ke ade.. ngee... nih yg smangat nih,. ekeke.. btw thanks hehe.. ok2.. i try now.. hehehe

iyllienaz said...

nk join tgok new moon..

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute