Followers

Tuesday, November 17, 2009

KERAJAAN CIPLAK MYNIC.

hurmm.. korang mesti baru jerk dengar pasal mynic yang baru jerk dilancarkan smalam.. oleh PM under MOSTI.. ministry of science and technology inovation.. tujuan mynic nih dilancarkan adalah utk mengkomersialkan.. bioteknologi dan ict negara kita.. hurmm well done.. mmg bagus usaha tuh.. aku puji..

but.. masalahnye.. ade percanggahan label dan nama bagi program nih..
sbb ape.. for ur information.. sebenarnye.. perkataan mynic diciplak oleh MOSTI. dengan mengambil.. nama syarikat bawah pengelolaan mosti.. syarikat tersebut adalah bertaraf antarabangsa.. its big company.. well.. ape syarikat tuh.. meh kite tgk.. dan kalau nak tahu lebih lanjut lagi.. sila layari laman web. company nih. klik disini


bukan nama jerk diciplak oleh MOSTI tapi logo pun diciplak jugak.. haih.. pelik tul.. MOSTI!(anak muda menggeleng kepala)

there. itu adalah company mynic.. yang diciplak oleh MOSTI dan. ami dapat tau.. sumber yang mmg boleh dipercayai..sebelum pusat ini dilancarkan MOSTI ade menyuruh company nih.. utk rebranding.. company tuh.. maskudnya.. barukan nama dan brand company tuh.. see.. nampak tak..? ade udang sebalik batu..(taktik kotor sangat) aduhai.. mosti.. dah kate.. korang inovasi... weh.. teruk tul.. ape nak jadi pemimpin skarang.. mcm mane anak mude nak hormat korang.. kalau korang mcm nih.. adeh.. kasihan.. mynic bhd..

walhal.. mynic yang ciplak nih. PAK NAJIB sendiri merasmikan. aduhai.. PM nak ckp anda x betul.. ok jerk aku tgk. tapi cube lahh hang suruh dr maximus tuh periksa dulu.. takde lah korang malu anti.. anti org ramai ckp.. KERAJAAN MALAYSIA adalah kerajaan ciplak.. adeh.. no komen.. hehee..
kalau korang nak bace pasal mynic nih.. korang leh gi kat berita harian.
ape2 pun. ami rasa company nih.. bleh take action.. sama ada discussion or legal.. perhaps.. ngeee.. hehhee..

p/s jangan lepas nih.. blog ami plak.. diciplak oleh kerajaan sudah.. wakaka.. berangan!!

No comments:

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute