Followers

Tuesday, August 18, 2009

BETINA UITM SEGAMAT. DIB

ngeee post kali nih agak kasar so kepada yang x suka mendengar memaki or kene maki so please leave this blog now..







ahaha tau akk.. kat uitm segamat or uitm johor ada betina or perempuan jalang.. wakaka.. bitch dow die. and die dak klas aku. ekeke.. and course aku. DIPLOMA IN BANKING. ahaha.. bak ikut pepatah kwan aku.. die nak kounselor siket betina tuh..

ada due ekor betina.. ahaha buntut die ada ekor. macam monyet kat atas pokok tak pun kongkang yang slalu merayau kat sekitar uitm nih.. aku rasa die lahh kongkang tuh.. kongkang jadian.. ahahhaa.. lawak2..

aku bukan ape. aku marah sbb die xde bahasa utk menegur. supposedly ade kelas ganti sabtu nih. ekeke.. so due ekor tuh balik umah.. so diorang marah sbb nape still wat kelas.. ekeke..
so itu bukan masalah aku.. pn dah suruh decide bile nak wat.. ramai yg nak wat ari sabtu nih.. ngeeee.. xkan disebabkan due ekor tuh.. klas nak cancel.. ngeeee.. so decide.. wat jerk klas sabtu nih.. ekeke..

and one of the bitch.. nih ckp gampang kat ami.. ngeeee...nasib baik ko pompuan kalau lelaki dah lama aku sepak ko.. ekeke..

pastu mulut aku bersuara sial punya betina.. wakkakaka.. sorry ar beb.. aku bukan jenis nak memaki pompuan sgt.. melainnkan ko cari pasal.. hahaha.. lagi pun ko tuh dah lahh kering.. kalau aku sepak ko confirm.. melayang.. ekekeke...

last but not least. puki ko betina memang berkecelipap.. wakakka...

P/S kalau nak tahu sape betina tuh.. due ekor tuh adalah.. ikan kering dan buntal busuk.. la la la la..

5 comments:

Sofi said...

mwahahaha sofi suke entry yang panas ini hiks...

tengku_fir21 said...

sabar...........
nk pose nie

AMIREZKA said...

ekekeke.. sofi ni bukan entry utk membahan org tapi utk memberi teladan.. huhu

tengku: ekekkee ami sabar jerk.. relaks jerk.. huhu cume perangai dak tuh jerk buang tebiat.. wakakkaa

NUke_Rude said...

walaweh. berkecelipap!!

first time aku denga. hahaha

AMIREZKA said...

hahaha.. pasnih ko sebarkan lar.. word tuh.. khas utk betina due ekor tuh.. wakakka

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute