Followers

Saturday, August 15, 2009

BABI GUINEA

huhu kali ini aku mahu mendidik anda untuk memiliki satu binatang peliharaan a.k.a pet. ekeke.. anda pernah dengar guinea pig? nama saintifik dia Cavia porcellus a.k.a cavy. ekekeke.. kalau dimelayukan. babi guinea.. ahahhaa.. ngee takleh pegang.. kene samak.. wakaaka.. no lahh.. kalau org melayu lebih dikenali dengan tikus belanda. hhuhu.

what i want to tell u guys, yang dak yana dah beli satu. huhuhu.. adeh.. mule2 aku tak suka.. but bile die bawa gi konvoi arituh aku terasa yg die teramat comel.. ngeee i want one.. aku nak bli.. but sapa nak jaga,,? sbb kat sini xleh bawa binatang tuh,.. kat hostel takut kena rampas.. ngeee.. i want one. nak2....

huwaaaa.. nak satu.. ohh ok.. nama die pucca. ekeke.. jantan.. comel beb nama tuh.. ekeke..
and umur die dah 3 bulan kowt.. huhu si yana lupe umur die. xleh ar celebrate beday die.. ekeke..
hurm.. sbenernya pucca nih sangat manja, and penakut. hahha.. pantang dengr bising siket.. dah menyorok kat sangkar die.. and die suka mkn.. 24 hours mkn jerk... ngeee huhu.. die mkn rumput kering. and tablet(rumput kering bukan dpn umah korang key.. kene beli jat pet shop)

huwaaaa aku nak satu.. nak satu... huwaa..

p/s suruh org lain jaga bleh tak? huhuhu

4 comments:

iyllienaz said...

ok..ami beli, biar illi jagakan ok??

tengku_fir21 said...

comelllllllllllll

AMIREZKA said...

ngeee... iyllienez kamu jauh.. ekekeke.. xleh xleh.. ekekke...

tengku: mmg comel. sgt2 comel.. gewam wooo.. ekekeke

eima xara said...

comel la..

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute