Followers

Monday, July 20, 2009

RAHSIA TALI GANTUNG

tadik masa klas international trade. my lect ade cite pasal die gi kursus RELA gile lar.. tabik spring kat my lect nih. perempuan tuh.. ekeke.. nama die Puan Ruziah. kpala memang leh masyuk ngan die.. ekeke..

nak dijadikan cerita. die bagitahu kat kitorang pasal TALI GANTUNG alar tali gantung yg bunuh orang tuh.. sbb kesalahan dadah lah, membunuh lahh mcm2 lar.. ok.. korang tahu akk.. nilai tali gantung tuh brapa!! 1 tali gantung tuh. harga die. RM 4000.00!! tekejut beruk ami dengar itu baru untuk orang biasa-biasa jerk.. and sekali hukuman dilakukan serentak 4 orang skali. ngeeee.. bygkan 4000 darab ngan 4.. banyak tuh.. byk duit kerajaan abis untuk proses tuh.. adeh.. bagi VIP plak.. lebih kurang RM6000.00 adeh.. byk gile.. hurm... maslaahnye.. knapa tali gantung nih mahal.. hurm.. nak tahu sbb ape..

tali gantung nih.. lembut dibuat dari gumpalan sutera. and sgt2 lembut. dan di import dari INDIA. ngeeee.. tapi walapun lembut. di sgt kuat. and slalunya tali gantung nih hanya dipakai skali sahaja, selepas hukuman dilakukan.. adeh.. melayang jerk 4000.. camtuh jerk.. hurmm..

selain cerita pasal tali gantung tuh jugak. my lect cite pasal main ingredient untuk wat heroin. ngeeeee benda paling kotor.. ami penah dengar.. btw heroin bukan gune bahan semula jadik.. die design by chemistry. masalahnye.. ape chemistry die..
ok..

yang pertama: diorang gunakan hati anjing hitam, di rendam hingga bau yg amat busuk dan masam. lalu dikeringkan..

yang kedua: ngeee bende nih paling kotor.. diorang gune darah haid wanita dan tuala wanita. dikeringkan..

yang ketiga: my lect tak igt.. ekekke..

ok 3 main ingredient nih.. maka jadiklah.. heroin.
betul lah.. kite adalah apa yang kita mkn.. hurmm...

hurm... untuk renungan kita bersama. jagalah sikap dan sosial kita. bukan apa. kita kene tgk gak diri kita jgn sibuk tgk penagih2 di luar tapi tgk diri kita macam mana diri kita sebenar ok..

p/s ami berazam untuk meninggalkan myspace dan facebook sebulan nak lari dari semua orang.. hope ami bertahan.. huhhuhu.. amin...

9 comments:

LiL.DeViL said...

Azam utk meninggalkan facebook? sentap pasal x dpt makan gulai asrung kee???

FaPet said...

Alamak...Uweeeeekkkk...uweeekkk!!!!

AMIREZKA said...

ngeeeee.. menci3.. korang dpt mkn gulai tuh.. huwaaaa... bukan arr.. pasal tuh.. ekeke.. ade mende lain.. ngeeee

ekekkee.. fakpet.. jgn muntah kat sini.. gi vomit jauh2.. ekekeke

tengku_fir21 said...

mahal gk kn...

afi said...

Assalamu'alaikum.itulah kisah disebalik tali gantung nampak macam takde benda tetapi banyak prosesnya..

FaPet said...

Opsssss...sori gamaknyo org yg amik heroin tu tau dok?? hehehehe.

AMIREZKA said...

ekeke.. tulah.. tengku mmg mahal.. byk duit governement kan... ekekeke

afi: tu baru jerk sikit byk lagi sebenarnye. prosedure die.. ngeeee

fapet: kalau diorang dah khayal diorang pikir ape.. nafsu yg control beb.. ekeke

shen said...

kenapa anjing hitam?

ahaha and i stumbled upon ur blog. mana la tau budak segamat jugak haha

AMIREZKA said...

shen. aku pun tak tahu.. nape anjing hitam.. ekeke...

ohh ye ke.. ekekek

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute