Followers

Thursday, July 16, 2009

KEPUTUSAN AMI!

ami dah wat keputusan yang ami akan tukar numb phone.. ami nak larik dari semua orang.. ami nak menyepikan diri dari semua orang. huhu. tak tahu lahh ami rasa macam ami nih dah tak tentu arah.. pasal hidup ami nih..

so ami ambil risiko untuk berkorban untuk tukar numb phone. supaya ami leh menyendiri.. hurm..

hope.. to all my frends.. kalau nak bual2 ngan ami.. bual lah kat myspace, kat blog. event kat facebook key..

hurm..
hope.. ami dpt mulakan azam baru..
jangan pernah meletakkan harapan event perasaan kat some one..
(biar lahh korang nak ckp aku jiwang) lantak pi.. aku tahu apa yg aku ckp..
huhuhu...

bukak buku baru...

3 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

chill mi...jogging ok...toksah lari laju...biar sekata jer larian dlm kehidupan tuh... :)

AMIREZKA said...

ngeeee. lari lebih baik... ekeke

afi said...

Selamat meulakan hidup baru~berdoalah supaya ia lebih baik amin.

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute