Followers

Sunday, July 12, 2009


huwaaa letih letih. plus ngan penin! ari nih aku demam! asal asyik demam jerk.. x abis2 demam.. anti baik semula.. pastu demam balik.. ngeee ape kah ini semua.. dapat kah aku menempuhi segala onak dan duri ini.. huahua macm samarinda lahh plak..


malas nak gi klinik.. sbb akud ah ada ubat. so mkn jerk ubat. ngeee ubat tuh.. membuatkan aku sentiasa berpeluh.. tapi hidung nih macam apentah.. asyik meleler jerk cendol.. yg kehijauan cerah.. huahuaa.. tensyen beb.. namun. dalam tensyen2 tuh.. aku teruskan gak dengan menyiapkan asment aku.. ekeke.. now dah siap. lege.. tapi esok kene present kene wat tul2.. adeh.. macam2..


btw aku suka class critical thinking sbb die byk presentation. huhua.. aku suka bercakap daripada menalaah ikut sylibus.. ckp selagi ape yg betul untuk dicakap! ngeee..

tapi aku tak suka nak wat preparation.. huaaaa menci3.. nak present kene ler.. wat slide tuh semua.. adeh.. tepaksa.. ekeke.. nasib baik ade new lappy nih.. syg my lulu..(nama lappy) ekeke..


p/s masa nih hingus aku still meleleh.. lalu aku mengesat nye.. di baju ello!! ahahaha.. x ar.. x baik.. woo.. jahat.. dosa.. ngeeee

2 comments:

LiL.DeViL said...

Demam kaa?? Cuaca mmg x menentu..

AMIREZKA said...

tu ar.. tapi kat segamat nih sentiasa panas.. ngeee.. virus pun bahaya gak nih.. ekeke..

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute