Followers

Wednesday, July 1, 2009

AWARD

kekeke.... orang pertama yang bagi ami award.. ngeee thankz. syareena.. kekek.. member semyspace.. kekkee..Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini
1. die suke baking. buat cupcakes.. sbb die tgk cupcakes aku sedap.. huahua..
2. cupcakes yang dia wat sedap.. walaupun aku tak rasa.. ekekek
3.suke mencuba benda baru. contoh nak wat cupcakes macam aku.. kekek tak abis2 cupcake..
4. die friendly
5. die baik.. kowt.. geggege..

Setiap blogger mesti menyatakan 5 fakta/5 hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

LIMA FAKTA
1. kuat merapu
2. suka mengarang cerpen
3. suka buat orang ketawa
4. suka ketwa jugak
5. sombong kekke.. kalau tak kenal mmg aku tak layan sgt,, nasib ler.. geggee..

LIMA HOBI

1. memasak
2. membaca novel especially aku nak baca KETIKA CINTA BERTASBIH
3. addicted to music
4. melawakk
5. menumpat.. hahaha tak arr aku jenis baik.. wooo

Anda perlu memilih5 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.

1.tengku_fir sentiasa mengikuti entry aku.. ngeee..
2.less cakap heheh tok aki aku.. huahua
3.hamz.. dak yang baik kowt.. hehe
4.ubye sbb die ade letak link aku kat page die. kekek
5. cik nuar.. sbb die sentiasa mengambil tahu tentang entry aku.. kekek tak tahu ler die trime award ke tak.. bagi jerk.. huahua...

2 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

awardmu ku semadi dalam hati...chewah! :p toche2...

LeSScAkAp said...

cam ne plak sistem award nieh huhuhuhu

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute