Followers

Wednesday, July 15, 2009

AMI MENYEWEL!


ekekkee.. ami hari ini happy semacam selepas berazam untuk menyepi daripada semua orang.. ekeke..
ohh ye.. ami lupe nak snap pic ami dlm lulu(my lappy) ekeke.. malum ler.. barang baru.. mule2 mmg lah syg.. anti dah lama campak buang jerk.. ekekeke.. tapi ami bukan camtuh.. ami jenis syg brg woo.. ngeee.. baru jerk balik clas.. so busan.. ami nak update blog ler.. motip pun tak tahu ape.. just nak memenuhkan entry jerk.. ekekeke.. nih amih pic nih.. hauhauuaa buruk woo pic nih!! ekekeke
hahha berangan jadik body builder.. hauhuaa
huhu hoby lama!! ekeke






muka yang menggelikan!! aku sendiri tgk geli!! euuuwwww! ekeke

2 comments:

Ilham Ainol said...

salam singgah ami,
wah udah milik lulu,lepas ni pasti blog ceria ini bisa dikemaskini selalu.selamat menempuhi semester yang lebih mencabar.usah dipedulikan khabar angin dan gosip kerna ia cuma sebahagian daripada cabaran dan halangan dalam kita melayari dan melestarikan kehidupan yang singkat dan bermakna ini.kan ami?
aduh,fotonya semakin mengUJAkan!!!
hehehhhee
salam lalu...

AMIREZKA said...

ekekee.. laoshi.. thankz so much.. egege... betul tuh laoshi.. tapi kadang2 bende tuh lah yg kite tak leh larik. once jauhkan diri.. bende tuh makin dekat.. adeh.. huhu.. ntah lahh ami pun tak tahu nak ckp ape... ekekek..

agaggaa.. gambarnya itu setakat candid!! akaka.. xda unsur2 18 xxx akakaka

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute