Followers

Tuesday, June 16, 2009

TAKEN vs AMI


ATUK ANDAK KEMBALI MERAPU KALI NIH.. DIE NAK BERCERITA TENTANG
TAKEN vs AMI..

p/s dia kuat berangan beb.. and sgt2 perasan.. adekeh die suruh aku panggil die taken yang ensem. dan macho.. padahal umur dia.. tua dr aku!!(tak sedar diri tul tok andak nih)

hahha.. yg penting die nih klakar.. ade jerk.. bende nak karang.. tapi kadang2 sakit hati.. sebab aku dah xde idea nak lawan die balik!! waaaa geram!! kalau ade ko kat aku.. dah lama aku campak ko ngan lesung batu ko tau ak!!

but die baik.. woo.. mcm atuk aku dah die nih.. kan tok andak.. huhu..

p/s dia marah panggil die atuk andak!! :-p peduli ape.. aku nak panggil.. huhuh

ni arrr cite die.. tukang karut! menjelma kembali.. hahha bace ler.. kalau suke baca.. kalau x suke.. abaikan.. hehehe..


xmo ah...
bek aku membawa diriku pegi jauh dr dirimu...
haku xrela lagi menyakiti hatimu ..
haku menyesal dengan perbuatanku..
haku menyesal!!!!
owh tidak...
mengapa smua ini harus trjadi..
knp!! knp!! knp!!!
haku merasakan diriku kini amat kecil sekali...
kesedihan yg melanda diriku..,
amat perit untukku lalui..
air mata bercucuran jatuh ibarat kuih cucur udang yg dibuat pak cik ali di gerainya...
setelah dibuat cucur udang,
haku cuma memakan udangnya shja..,
krna rasa udang tersebut lebih sedap dibandingkan dgn cucur....
owh...
maafkan haku kerana melalut...
haku minta maaf lagi skli dan 2 kali dah digandakan lagi berkali2..
wuwuwu
begitu besar maaf yg ku pinta darimu...
huwaaaaaaaaaaaaaa....
tangisan aku bergema memecahkan suasana mlm yg dingin dan sunyi...
sesekali terdengar bunyi unggas berterbangan di luar..
haku menjadi seram sejuk...
haku takut..
haku risau apa2 akan terjadi pada diriku ini...
tiba2....
*^(&%$&#*&
elertrik tetiba terputus....
suasana menjadi gelap gelita....
aku xdpt melihat apa2 di segenap ruang yg ada...
haku cuba berjalan pelahan2 untukku mencari jalan pulang...
eyh silap...
jalan ke dapur
tujuanku hanya satu
mencari lilin untuk menerangi gelap mlmku....
aku meraba2 bdannya..
ku merasakan begitu syahdu skli..
uiksss
salah3x...
masuk topik lain lak...
ngeee
smbng alik...
aku meraba2 mencari jalan...
tetiba..
kedebushhh!!!
haku terhantuk ke tiang rumah,
sakitnya begitu terasa di kalbuku...
haku meneruskan perjalanku yg jauh itu
tiba2...
angin yg tadinya sepoi2 bhasa,
menjadi laju seperti dipasang kipas angin cap pensonic
haku takut!!!
haku keliru dgn apa yg terjadii...
arghhhhhh!!!!
aku trkejut kerna ku melihat kelibat sesuatu berwarna putih dihadapanku...
ku cuba mencari apakah benda itu...
dgn keadaan
dgn keadaan gelap gelita itu…
aku perlahan2 menuju ke arah dapur rumahku
tiba2..
haku terlihat bayangan makluk putih trsebut di dalam tandas rumahku..
tandas rumahku hanya terletak bersebelahan dapur jek..
haku trus berasa seram sejuk..
haku takut
haku bingung
haku keliru dgn keadaan ini...
bila ku keliru
tetiba terngiang2 lagu bunkface plak...
aku keliru menjadi buntu
arah yg ingin ku tuju
rasa resahku kian celaru
dgn ilham ku tempuh....
uiksss
sory
nyanyi lak
slmt lah makhluk putih td xmenyedari kehadiranku
uhuhu
uikss
smbung blik cite haku
haku trnmpk kelibat makluk putih trsebut dlm toilet umahku
ketika itu,
pintu toilet xtertutup rapat
dgn dibantu cahaya yg samar2 dr rembulan purnama yg menyinari malamku ini,
haku dpt melihat wajah makhluk tersebut dlm keadaan samar...
ku lihat wajahnya di sebalik pintu tandas rumahku itu...
tetiba.....
eeeeuwwwwwwwww
buruknye muka die
mcm hape ntah
dah r xncem
busuk plak tuh
wekkkk..
haaa
termuntah haku buat pertama kali dalam sejarah hidupku...
selepas itu
ku cuba untuk membasuh muntahku
tp ku xterdaya kerna ku takut dgn kehadiran makhluk putih tersebut di dalam tandasku
haku beranikan diriku untuk bertindak
tetiba tanganku secara otomatik mengambil sebatang kayu yg memang telah disediakan olehku sekiranya berlaku kecemasan seperti ini....
dgn memegang erat tangannya yg lembut itu,
ku rasakan begitu sedap skli,
rasa seperti inin memeluk sluruh tubuhnya...
uikss
salah lak
dgn memegang erat kayu tersebut,
haku cuba untuk memukul kepala makhluk yg telah mencerobohi tandas rumahku itu
haku mmg pntang kalo org men ceroboh jek
kalo nk guna tandas pon
byr ah
eyh
silap2
kalo nk guna pon
ckp jek r nak guna
xyah men masuk jek
saje jek wat haku hangin taw
xkisah la antoo ke, pontianak ke, atok ami ke
haku hokey jek kalo gtaw trus terang nak g tandas umh haa...
kan3x..
ehehehe
uikss
hapa haku nih
gila ka melalut xtentu pasal..
eeeeee
meh haku ketut pala lutut aku 3 kali
tuk tuk tuk
haaa
dah centre dah..
don worry b happy yer sume.
Kuikuikui
Uiksss
Smbung cite alik..
Haaa
Lepas ku capai kayu tersebut.,
Haku terus menolak pntu tandas tersebut lalu ku ketuk kepala makhluk itu dgn sekuat hatiku
Tetiba aku terdengar bunyi yg amat kuat sekali...
Sekali jek
2 3 kali korang wat cite sndiri ah
Ehehhee
Bunyinya berbunyi............
Adoiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!
Sakitnya kapla aku..
Siot nye incik taken yg nsem lg kacak bergaya....
Ni haku la,,,
Atok ami...
Ko xknal dah ka?
Haaaaaaaaaa
Nko ke atok ami?
Haku berkata dgn kuatnya...
Hahahahahhaha
Haku gelak gile2 beb msa tuh
Padan muka die...
Tuk!!!!!!!!
Dgn tetiba atok ami mengetuk pala aku ngan jari jemarinya
Aduhh
Sakitnya kepalaku.......
Tp ku dgn selamber gelak kt atok ami kuat2
Wkakakakaka
Ahahahhaha
Padan muka atok ami...
Rupanya makhluk putih trsebut td tuh adalah atok ami...
Ku hingatkan jembalang mna lah..
Ye ah
Atok ami tuh dah r itam ooh
Pkai lak towel putih n baju kaler putih gah
Xnmpk ah kaki n kepala
Nmpk jerk mcm makluk putih terbang haaa
Dah tuh
Tgh2 mlm atok ami wat gila plak
Pasang kipas kuat2
Eeee
Sje bikin suspender tol ah
Ahahahha
Atok ami mencelah.....
Yg ko tuh nak tkut napenye...
Haku mau g berak pon susah
Dah tuh
Skoden haku plak
Eeeeee
Habis haku xjd berak
Kapla haku plak jd mangsa
Sakit sekali
Huwaaaaaaaaaaaaaaaa.....
Atok ami menangis tanda sedih
Cian atok ami....
Sejak itu,
Atok ami menjadi xkeruan
Seperti ibu hilang anak
Kuikuikui
Tp sbgai kwn baik atok ami
Haku take care die
Uikss
Haku speaking omputih beb...
Ahahha
Terer haku kan
Korg igt korg jek leh ckp omputehhaku pon buleh r..
Ehehehe
Uikss
Haku nih......
Ske potong cite..
Kuikuikui
Haaa
Smpai skrg
Haku masih teringat ag kisah ini
Cian atok ami kna ketuk ngan kayu kt kapla gara2 aku
Ahahhaha
Tamat.............
[peace no war atok ami]
tajuk cite nih: TAKEN vs AMI


p/s hina nya aku.. kene ketuk kat toilet!! huaaaaaa :(

No comments:

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute