Followers

Friday, June 19, 2009

NAFSU WANITA!

haih... mengeluh ami.. bile dpt tahu virus h1ni makin teruk kat malaysia.. doa2kan lahh key.. biar kite dijauhi virus nih.. ok.. harap2 adalah cure die.. huhu.. erk.. bukan nak crite pasal nih.. hehee..

nak dijadikan cerite. ye pakcik2 sekalian.. ami terkejut tengok berita kat kosmo.. sebuk menelek2 kosmo arinih... tajuk die. Wanita rogol 10 lelaki di Rusia hahha jage2 ler.. laki2 igt laki2 jerk leh merogol.. pompuan pun leh beb.. adeh.. ape nak jadik dunia nih.. nasib baik.. bukan berlaku kat negara islam.. mungkin dekat rusia perkara nih dah biasa, ye lar.. sebab majoriti nye agama kristian dan lain2.. huhu..

mengikut berita tuh.. dia bagik ubat tidur kepada 10 lelaki sebelum merogol mereka.. minuman yang mengandungi bahan clonidine sehingga menyebabkan mangsanya tertidur hampir 24 jam. huhu.. inilah rupanye clonidine.. hehhe.. jgn cube carik key!! hahaha

yang takleh blah.. wanita tuh..mengikat kemaluan mereka dengan seutas tali. adeh.. pelik2.. huhuhu.. nih dah berlaku keganasan dalam seks nih.. cubaan...

yang peliknya.. mangsa lelaki yang kene rogol tuh.. xnak wat aduan polis.. sebab salah sorang mangsa bagi tahu "Apa yang berlaku kepada diri saya adalah hebat. Saya suka wanita yang ganas. Saya cuma berharap dia tidak meracuni saya dengan clonidine," kata lelaki yang enggan membuat laporan polis itu.. hahha nafsu binatang beb.. ganas kalau sampai mencederakan diri.. ape kes beb? adeh2.. ape nak jadik.. huahua.. geleng kpala..

wanita nih juga digelar black widow.. alar. spider yang warne hitam tuh.. digelar mcm tuh.. sbb die suka kat labah2. die juga mengumpul labah2 dan crite horror.. huhu.. psiko abis.. :-p

ape2 pun muhasabah diri kenapa bende nih bleh berlaku.. mungkin nafsu, n mungkin untuk balas dendam.. hehe

p/s yana tibe2 emo.. die ckp "elok lah lelaki kene rogol. asyik pompuan jerk kene rogol! lebih elok bende nih jadik kat malaysia.. biar lelaki takut nak kuar sorang2.."
hahha. sengal yana emo lebih...


3 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

fetish :p

LiL.DeViL said...

desprate kutt..

AMIREZKA said...

cik nuar: hahhaa.. sengal!!

LIL DEVIL: maybee.. huahua..

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute