Followers

Wednesday, June 17, 2009

ADA APA DENGAN AIR LIUR?


kat BEIJING ada budak perepmpuan nih.. jual air liur gadis remaja untuk tujuan kesihatan pelik lor.. ape khasiat air liur diorang... diorang pikir diorang burung layang2.. adeh pelik2.. ye lar.. burung layang2 tuh kan die wat sarang gune air liur.. memang betul pun.. air liur burung layang2 tuh ada khasiat.. but!! air liur manusia!! euww!!! geli weh!! ntah die letak kahak ke ape.. yark!!!! geli2!!


pastu dak pompuan tuh mengenakan bayaran sebanyak AS$3.25 (RM11.40) bagi setiap botol yang mengandungi air liur itu di kedainya di Beijing, China. huhu.. pergh.. buat bisnes lagik.. memang betul lah.. CHINA nih pelik.. semua diorang lantak.. i mean orang kat china.. orang china kat malaysia.. semua baek2 belaka.. but bukan semua lar. hahaha

Menurut maklumat berkenaan, air liur itu diperoleh daripada gadis-gadis yang berumur 18 tahun ketika mereka sedang tidur. kenapa mesti dak perempuan umur 18. pelik gak lar.. ami try google.. but then.. hehehe.. x paham.. tulisan chinese.. hehe..
nak tahu sgt nape diorang kumpul air liur dak pompuan masa tido. and diorang ada kata baik untuk kesihatan!! kenapa diorang ckp mcm tuh.. huhu. pelik2!!
(perasaan ingin tahu membuak!!)

3 comments:

LiL.DeViL said...

hmm.. kenapa yer?? haha

AMIREZKA said...

adeh... aku kene cari sbb ape nih!! huhuhu..

Anonymous said...

Sebab air liur perempuan muda sedaplah.. Lagi kalau dapat yang pekat2 pastu sapu kat muka.. Aduh! Memang mengasyikkan. Aku nak beli 50ml-RM30. Siapa mau jual air liur dan kahak perempuan? Add facebook cari nama Shah Shah Ril

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute