Followers

Wednesday, May 20, 2009

AMARAN BUAT KAMUU!!


huhuu agak lama ar.. aku nyepi.. x nulis.. haha ayat dari hamz.. huhu.. hamz bukan x mahu nulis lagik.. but xde idea!! tapi.. masa aku msg2 sama hamz tibe2 aku nak tulis satu entry nih.. ianya berkenaan hari lahir aku!! wawa.. weh birthday aku dah nak dekat.. so kenelah.. pandai2 korang wat something untuk aku.. hahaha(gila lahh x malu..) lala peduli ape.. nak hadiah gak.. insyaallah aku celeb kat istana negara!!! haha (lagi berangan lebih)

tapi gak sedih.. ami rasa besday ami.. xkkan disambut.. sbb memang x penah celeb.. cume celeb ngan kawan2 cina aku.. huhu.. tapi xpe. aku tahu.. x guna celeb2 nih.. huahuahua..

yg penting usia nih dah meniti dalam jendela kematangan namunp elbagai rintangan amirezka belum tempuhi, mungkin usianya masih mentah dalam pemikiranya malahan hatinya masih kebudak-budakan yang mementingkan sifat pre-manja namun amirezka bukan lah seorang insan yang intim diapit oleh sang rawi serta disinari oleh sang urna, persoalannya sang rawi dan urna apa bakal menghiasi dunia amirezka, pelbagai tomahan dan cacian diterima atas kejahilan amirezka, namun beliau percaya amirezka mampu untuk berdiri dengan kakinya sendiri, dan beliau mampu menggengam kemajuan dengan keluhuran tanganya dan beliau mampu untuk menegakkan keadilan bersama sang bibirnya, malahan amirezka percaya akan dirinya sendiri! tetap maju dan maju..

6 comments:

SaiyidahAisyah said...

Happy Birthday buddy. :)

HaMz said...

hhaaha nama aku ader giler arrr ahahaa

selamat hari lahir weh...

so far aku ngan kawan kawan sekolah aku jer kitaorang selalu sambut

zaman university.. aku rasa sekali jer aku sambut.. sem ni.. 21 april... waktu tu semua raong masuk dewan dan wat exam termasuk aku..

hahaha hari 1st exam,
hari last exam
hari last diploma
hari last part 6
dan mungkin hari last kat uitm melaka
tu laa hari jadi aku hehehee
walaupun orang tak sedar hari tu hari jadi aku, tapi aku tetap mengukir senyuman sebab hari penuh bermakna...

walau apa pun terjadi.. kita sahaja yang tahu apa istimewanya hari jadi kita, k?

AMIREZKA said...

to sayidah: thankz buddy..

to hamz: huhuh betul tuh hamz.. ape2 pun biarlah kita tahu apa yg kite wat.. thankz hamz.. ko mesti bangga nama ko ada kan.. wawawawaaa

aYiP said...

boyroy,happy burppday la...
heheheee....

Ummul said...

weyh..amat puitis sastera kau!
jangan tulis begini selalu..
aku lurus,
tak paham bahasa bunga2 cinta ni
hoho..




selamat hari lahir
semoga usia membahagiakan anda!

AMIREZKA said...

to ummul: huhu itu bukan untuk pemahaman yang specifik. anda boleh memikirkan pelbagai kaedah. yang bersesuaian ngan kamoo.. ketahuilah bahawa penulisan juga adalah salah satu seni dan artistik.. huhu
:-p

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute