Followers

Tuesday, April 7, 2009

ANAK ITIK TOK WI.

ANAK ITIK TOK WI MANDI DALAM KOLAM
SAKIT APE TOK WI SAKIT LEMAH TULANG
UBAT APA TOK WI
UBAT LIMAU LELANG

*lebih kurang macam tuh kowt lirik dia!
huhu ingat tak lirik lagu tuh.. masa time skolah rendah darjah satu tak silap. ada klas muzik blajar tulis note, nyanyi main keyboard. best gila masa skolah rendah. huhu..

yang x leh blah masa skolah rendah ade member ami penah berak dalam seluar!! hahaha klakar gila!1 x leh blah comel nak mampos.. ade ke patut die simpan bende tuh lame2 dlm seluar die.. dlm klas berbau busuk x ingat!! haha..
pastu amik anak itik tokwi!! kita goreng ramai2.. jadik lahh itik goreng!! bakar pon sodap!! hahaha

*tu jerk nak bagi tau. sekdar mengisi kekosangan masa.. huhu

4 comments:

adibahrisha said...

oohhh no wonder la myspace u punye status nynyi lagu ank itik tok wi ni...

hahaha same kes ngn waktu i tadika. boleh bdk tu tak sedar dia tuuutt. bile ckgu tnye dia tak ngaku. pdahal busuk tu mmg dtg dr dia. lol. last2 tu ngaku la jugak. tak selesa kot..


yakssss...hahaha

ang said...

Link punya link sampai kat blog kamu... hahhaahaha... rasenya semua org ada pengalaman ni... mase ang dulu pn ada gak bdk tertuuuttt tu... xtau toilet kat mane kot.. huhuhuhu... pastu cikgu tlg tukar kan ngan seluar senaman yg sekolah punya....;p

AMIREZKA said...
This comment has been removed by the author.
HaMz said...

:D yhanks for the comments.. btw kekosong itu pasti ada.. cuma cara untuk kita mengisinya dengan apa.. itu yang perlu kita fikirkan chill bro!

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute