Followers

Tuesday, December 2, 2008

seronokday!!


hari nih aku ngan my cousin jalan2. kat kl ngan her frend.. ahakz..
im the only extraordinary guys there. penat gak lahh hari nih.. mule2 gi klcc sbb nak carik salon dnt beauty untuk kakjun potong rambut.. tapi tak jadik.. sebab takut kualiti x bagus.. then.. diorang decide nak gi the mines jerk.. sbb kat mines tuh ade kerastase.. tapi sebelum gi the mines kitorang gi galler potrait kat klcc.. memang best ar.. gi sane.. mcm potrait ade. tapi yang x berapa syok nye.. aku x paham!! potrait tuh unsur ape.. mayb setakat nak knalkan artist and sasterawan malaysia kot... and ade jugak pameran arca.. nih lagih lah.. x paham... mcm2.. bentuk arca ade... tulis kat situ spider. tapi xde rupa spider langsung.. hurmm.. aku rasa cara seorang seniman berfikir dan menganalisa sesuatu hasil karya tuh berbeza kot.. and memerlukan pemikiran yang tajam.. maybeee...

lama gak lah spent mase kat situ.. pastu tanpa membuang masa(ceh skema ayat) kitorang gi mines.. nak wat rambut kakjun.. maka tuh jadiklahh wat rambut kakjun.. bayangkan daripada kul 3 sampai kul 9 baru siap.. die wat rambut/(ayar mcm mana pompuan leh tahan erk lamae2) aku yana kak aina and kak olie.. gi lepak mcd.. mase lepak tuh mcm2 kuar topik sampai keluar topik kemaluan lelaki skali.. malu siot.. diorang ckp dpn2 aku.. huhhuu.. tibe2 si dak yana nih nak tgk muvie cite twilight plak!! mmg nak nengok gak hehehe...


so bile tgk muvie tuh while tunggu kakjun siap rambut.. start kul 6 abis kul 8 camtuh lahh ape yg bleh ckp kat cite nih!! oh my god!!!
meletop cite die!!
tip top sgt!! mmg 5 star lah!! cite die sexy beb!! aku suka. hahaha.. rase nak tgk lagik.. ahakz..
:-p

lepas abis tgk muvie tuh.. lama lagik nak siap rambut kakjun tuh!! aku n yana balik dulu aku drive.. sampai umah!! yg lawak nye kat cni!!
kunci kat kakjun..(kat saloon) terselah kesengalan kitorang... terpaksa lah sampai umah kitorang panjat pagar and kak mariana bukakkan pintu.. si yana x reti panjat!! ahahaha sbb pendek!! then die try panjat gate tuh patah!! ahahahaha..
kalakar jerk.. gemok!!! ape die.. ahahaha........

dah dpt masuk umah... then aku masak arr untuk diorang.. masak ayam masak lemak cili ape, n sayur kacang buncis.. hhehehe sedap seh.. maka th diorang pun makan melantak semua and dah lepak2 pastu tadik kak olie n kak aina baru jerk balik..

hari nih memang best and seronok!!! sbb have fun!! tapi duit byk abis beb!! ahakz..
mana nak cekur lagik nih!!
:-p

No comments:

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute