Followers

Friday, May 9, 2008

PASRAH KU PADAMU

Andai hari yang lepas membuatkan kita semakin berjauh...
Aku tak akan sekali menyalahkan diri mu...
Kadang-kadang hati semakin sakit mengenangkan keegoan yg selama ini kau perlakukan terhadapku...
Hina sangatkah aku pada pandangan mu...
Salah kah untuk memberi ruang jujur pada ku...
Begitu rupanya sikap yg selama ini kau lakukan ke atas ku...
Kau bagai memberi 1001 harapan selama ini...
Dan kini tiada lagi...
Tapi semuanye bagai lenyap ditelan ombak
Kau tetap membisu tanpa sepatah kata memohon kemaafan...
Susah sgt kah mengatakan perkataan maaf itu...
Aku tidak meminta untuk kita lebih jauh..
Kalau ia setakat ini sahaja...
Aku pasrah dengan apa yang telah berlaku...
Cukuplah diriku ini kau permainkan perasaan...
Jika senyap & membisu membuatkan kau selesa...
Tidak mengapa...Aku biarkan kau pergi...


Photobucket
nukilan p_ya... (AmiRezka fans)

No comments:

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute