Followers

Friday, February 15, 2008

HAMBA YANG SIAL

bila kita mengharap sesuatu daripada seseorang kita akan lupa tentang batasannya.....
dan kita sering mencari salah sebelah pihak sahaja, memang tidak dinafikan bahawa seseorang yang kita sayang memang susah untuk dilepaskan namun itu realiti yang kita harus terima.

tapi ada segelintir manusia yang tidak taat pada qada dan qadar..
aku bukanlah seorang yang alim namun aku sedar segala dosa yang aku telah lakukan. namun aku tidak tahu bagaimana aku mahu menebus kesilapan ku yang lalu malahan aku tiodak tahu bagaimana untuk melihat diriku sebagai seorang yang berguna.
aku hina
aku celaka
aku sial
aku selekeh

dan aku tidak pernah mengerti taubat didalam diri ku ini. aku hanya tahu lakukan dosa sahaja, ada juga aku mahu melakukan kebaikan, namuhn nafsu ku ini tidak mampu untuk ditentang.
siapa aku ini?
mengapa?
bagaimana?
adakah?
adakah aku akan berlumang dengan setan dosa yang membawa ke lembah neraka allah..
yaallah berikan laa aku hidayah dan istiqamah kan lah diri ku kejalan yang benar jangan lah kau tempat kan diri ku di tempat yang kau curigai....

nukilan amirezka.....

No comments:

AMIREZKA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute